Sista dagen på jobb denna veckan

Såå skönt att få vara ledig ng dagar.

ikväll e tanken att jag och mina kära vänner skall ha grillkväll hemma hos en av tjejerna. Ser verkligen fram emot det.
Men nu vet jag inte riktigt hur det blir. Idag e en sådan dag då jag mår jätteilla så jag får se hur jag känner mig senare när jag slutat om jag åker eller inte, vill väldigt gärna men mår jag illa så är det ju inte speciellt kul.

Imorgon var tanken att jag skulle träffa min kära vän/arbetskolega men det blev lite missförstånd. Så imorogon är det en låååång sovmorgon som gäller och sedan fortsatt röjning av lägenheten. Lite gjort mkt kvar. Men det skall bli sååå skönt när allt blir klart sen.
Får se om vi kan hitta lite till att kasta eller sälja, vi har alldeldes för mkt saker i dagsläget.

Hoppas att ni får en trevlig onsdag

kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Jag vakade med av det hemska vädret..Tycker inte om åska & blixtar får svårt att koppla av..så man är helt groggi i kroppen...Så kul med en tjej kväll..hoppas att det kommer smaka gott i kväll..Skönt för dig som är ledig på fredag..tycker alla är det förutom lilla jag..hihi..tänkte inte på att det var en kläm dag där mellan..men skönt att t är ledig så kan han hämta mig så man kan åka direkt till maxi & handla tills lördagen.HA en skön sista arbets dag.kram kram

2009-05-20 @ 10:21:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Denna dag så jobbar jag kväll så vi komme inte fira kväll tillsammans efter 10 tiden..så man får hoppas att det kommer gå snabbt på jobbet.krma

2009-05-20 @ 12:55:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Ha nu så skoj i kväll med vännerna så ses vi på lördag 1800..kram

2009-05-20 @ 13:56:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nanna

Hej!

Jag har suttit o läst hur mkt gamla inlägg som helst nu i din blogg o kommit underfund med att vi nog faktiskt har träffats en superkortis genom Mindy! Jag satt o blev sminkad på butiken Olikt när Du (om det nu var du) och Mindy kom in en sväng!



Skönt att du får några dagar ledigt! Ta hand om dig!

2009-05-20 @ 18:03:08
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0