Måndag igen

Hela helgen har spenderats hos mina föräldrar med bla golfspel, god mat och gott sällskap.
Min bror var hemma över sin födelsedag så honom firade vi på fredagen. Kul att träffa honom igen, inte långt kvar nu innan han kommer hem för gott.
Jag fick även en massa gjort, hann sortera mina saker både på vinden och i garaget. Mamma och jag skall åka och sälja allt bortsorterat på loppis sen. Skönt att bli av med så mkt.
Hittade en del babyleksaker till Hugo som tvättades med. Och en sommaroverall så nu slipper vi köpa det iallfall.

Katterna spenderade eftermiddagarna och kvällarna med att vara ute på innergården och solade. Denna gng funkade det utan koppel och sele skönt. De verkligen njöt. Och ville absolut inte gå in igen. Rooney rymde ut igen hela tiden =)
Tyvärr var kameran död så inga blider blev det i helgen.

Lördagen var mina föräldrar borta så sambon och jag grillade i trädgården medan katterna lekte och hade supermysigt. 
När jag väl får ett fast jobb måste vi bara ha en lägenhet med trädgård så mysigt som det var. Verkar som jag faktiskt lyckats övertala sambon med.
 
Tack kära familj för en underbar helg =)
Söndagen var som vanligt kvällsmat med svärföräldrarna gott och trevligt.

Idag har jag ett kvällspass då vi har sjukt mkt att göra med deklarationer på internet.
Skulle egentligen vara ledig men de behövde folk så jag hoppar in på ett kortpass jag med.
Var hos barnmoskan i morse därför fick jag ta ett sent pass.
All var som det skulle med den lille och jag fick höra hjärtat för första gng, helt otroligt =)
Alla andra prover va bra, men det visade sig att mitt skydd mott röda hund inte fanns, så antingen har jag inte fått den som liten eller så har den inte tagit.
Får göra om den sen när jag ammat klart sa barnmorskan, så jag får fixa det då.
Fick kopior på alla mina papper med hem att ge till sjukhuset på nästa ultraljud med.

Hoppas att ni får en trevlig kväll iallfall, för min lär bli stressig

Kramar från mig och den lille fotbolls spelaren i magen

Kommentarer
Postat av: mindy

God kväll...Vist är det en underbar känsla att höra hjärtat slå på lillen....Hoppas att det kommer gå bra för dig i kväll..O snabbt..aldrig skoj att jobba kvällar..Vi får se hur det blir med fika för nästa veckan så jobbat jag nästan bara kvällar..men vi får höras av..kram kram

2009-05-04 @ 18:34:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

Om inte så ses vi den 23 maj hemma hos oss...Ska bara slappa med t nu denna kväll.skönt..en tidig tidigt tid i morgon med sen 2 kvällar skönt..kram

2009-05-04 @ 19:09:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0