Måndag igen

Hoppas att alla har haft en trevlig helg som jag =)

Lördagen började tidigt, redan 20 över 5 skulle jag upp, men ställde klockan fel och vaknade som tur var 20 över 6.
Jag skulle träffa min mamma för försäljning av utsorterade saker på loppis på södra esplanaden i lund.
Kom iväg tillslut iallafall och kom fram lagom tills mamma hade ställt upp alla saker.
120 kr fick vi betala för att stå där och vi sålde saker för nästan 800 inte dåligt. Allt fick vi dock inte sålt men vi skall dit ng gng under sommaren med.
Köpte även ett mjukis kläder sett till Hugo (bild kommer)

Sen körde vi hem till mina föräldrar för att senare på kvällen fira min pappa med deras goda vänner, trevligt och gott som vanligt.

Sov över och körde sedan hem på söndag förmiddag till kaoset där hemma.
2 garderober blev utsorterade och en hel svart sopsäck slängde vi. Men som tur var fanns inga pälsängrar i de sista garderoberna. En massa annat hushållsarb hann vi också med.
Var även inom Hornbarch och köpte färg vi testade måla en lucka med, belv sådaär, cerisrött, men vi ser hur det blir med en strykning till. Annars kanske färgen vi har i vardagsrummet kan passa? Blir ju rätt mkt billigare att göra det själv.

Kvällen spenderades framför tvn, vi var för trötta för att orka göra ng annat .

Får se om man orkar med att göra lite till idag när jag kommer hem, slutar 17.15 men så jobbar jag bara 3 dagar denna veckan, skönt.

E ju en del kvar att göra tyvärr:
Sovrummen skall snaeras från ängrar och röjas.
Och Kökskåpen skall få sig en genomgng och utröjning.
 
Ha en trevlig start på veckan
Bilder kommer när jag kommer hem om jag hinner

Kommentarer
Postat av: phiie

Jag har ara slappat.. .:)

2009-05-18 @ 11:53:49
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0