jävla telefonförsäljare.

Blev precis uppringd av spärrservice sverige som för 711 gng söker min sambo. Han har sagt varje gng att han inte är  intresserad och ändå fortsätter de.
När jag säger att han inte e intresserad får jag ett skratt i örat och en spydig tjej som säger hur vet du det.
Svarade bara för att jag är hans sambo och lägger på luren.

Vilken bitch, man kan ju undra va fan det e för utbildning hon har fått. Har själv jobbat som telemarketer och aldrig skulle jag få för mig att vara så spydig. Blir så jävla irriterad.
Har ju dessutom ip telefoni och då kan man inte få nix heller suck

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Va fint ni har fått det!! Härligt att du är piggare nu och hinner göra klart hemma innan Hugos födelsedag! :)

Jag är fortfarande trött, men det börjar lätta nu, puh!

Så jobbigt med försäljare! jag har ju problem med ordet nej och köpte den där spärrtjänsten.. och om jag reklamerar kommer säkert min plånbok bli stulen bara för det..

Kram

2009-05-29 @ 10:09:42
Postat av: Mindy

Börjar med bli rätt trött på dessa telefonförsäljare..ska ringa nix eller vad det heter för att slippa dessa jävla sur nissar.kram

2009-05-29 @ 11:41:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0