HIF- Laget i mitt hjärta

Fick reta sambon lite i morse då allas våran Henke fixade in ett mål så vi slog MFF igår.
Ng i vårt hem är lycklig =) Kul att kunna reta sambon, då han har fått för sig att MFF är överlägset oss =).

Blev tyvärr försenad hem från jobb igår då jag fastnade i ett samtal så det blev sent hem. Var ng trött imorse kan man säga. Men jag slutar redan vid 15 idag ( bytte till mig ett tidigare pass) Så ikväll blir det en tidig kväll tror jag.
Har lämnat alla tider till schemaläggaren som jag fick av barnmorskan så hon kan pussla ihop ett schema till mig efter det, så jag slipper hålla på att byta hit och dit när schemat väl kommer.

Måste dock iväg och veckohandla lite då jag slutar klockan 18 både imorgon och övermorgon och då blir det sen mat sen om jag skall handla först.

Tänkte lägga upp lite bilder sen på Hugos overall och kläderna vi köpt till honom. Måste bara ladda kameran först.

Hoppas ni får en trevlig tisdag.

Kramar från mig och den lille fotbollspelaren i magen =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klart ni ska ha trädgård!! Och flygel! ;)

2009-05-05 @ 11:19:28
Postat av: till lovisa

Hehe, nej flygel har vi aldrig råd med tyvärr, på sin höjd ett förråd men du kan bo där om du vil ;)

2009-05-05 @ 12:25:22
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Absolut! Jag nöjer mig med det lilla :)

2009-05-05 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0