Äntligen klart och på plats



Äntligen lite saker som blivit av som ståt så länge.
Först ut har vi den nymålade kryddhyllan i köket med min äggkopssamling.
Under hyllan har äntligen en snygg fläkt/kolfilter kommit på plats så vi slipper åbäket som satt där innan.

Och sista bilden är vardagsrummet, där äntligen mina inhandlade tavlor har kommit på plats.
Ytterligare lite som kan bokas av i to do listan som bara växer och växer.



Och som utlovat till Mindy.

Idag när jag möte sambon efter jobb för att handla lite till ikväll kollade han ner på min fot och sa att det såg ut som en klumpfot. Och visst gjorde det det. Kul
Tog av strumpan när jag kom hem och foten e gigantisk. Får verkligen asa mig till apoteket för att inhandla stödstrumpor.

Hoppas att alla har haft en trevlig dag och får en lika trevlig kväll.

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Nina

fin bilbarnstol.. :D



hunden va med oss tills att vi åkte in på bb. vi lämnade bara av honom hos mamma för att vi skulle åka in. han är väääldigt orolig av sig till sinnet. lite synd på så sätt. men vi tycker om honom iaf :P



ja dem trivs bra ihop. så det e skönt. man vet ju aldrig hur hundar reagerar. inte så att de kan prata å säga va de känner. hahha.. :D



han dricker nog inte så mkt. hah. men det är bra att ha med sig. han har så mkt päls med. så han tycker det är skönt om vi lägger lite vatten på huvudet..



nu ska vi strax bege oss till min bror här.. ha det så gött!

2009-05-28 @ 17:39:30
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag gumman..Ser man rätt att tavlorna äntligen har kommit upp på plats..har ni slåt huvudet någon stans..hihihi---så snyggt det blev...Snygg färg på hyllan i köket..sak lämna in våran nu i sommar...ska med ha det i vitt som vi har sakrt från början..det ,kommer bli som ett nytt kök :) Så söt baby sittern var..får allt bli en sån för oss längre fram...Ha en skön fredag.kram kram

2009-05-29 @ 11:40:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0