Sol och blå himmel

Och var är jag?
Jo på jobb till klockan 18, suck. När man väl kommer ut så har solen försvunnit, och kylan kommer =(
Jag hoppas på samma väder på fredag då jag e ledig =) men med min tur kommer det spöregna.
Men jag har ju lite att göra, fixa patient bricka och röja i källaren.

Sen bär det av till mamma och pappa för att spendera helgen där. Brosan kommer hem från Paris en vända och det skall bli sååå kul att träffa honom igen.

Bara 2 veckor,  kvar till första UL, spännade att se vår lilla älskling. Se vad det är för litet troll som gömmer sig där inne =)

Ryggen e lite bättre med betoning på lite. Hoppas att det går över snart, för jag kommer inte kunna ligga på mage mkt längre till. Och för tillfället har jag haft så ont på natten att magliggande bara fungerar.

Imorgon skall min kära kompis komma på visit, det skall bi kul =) äta och snacka en massa skit, kyckling blir det till middag iallafall, i vilken form vet jag inte än.

Hoppas att alla får en trevlig vecka

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!

Såg att du skrivit i min blogg! Använder inte tygblöjor utan Liberos & Pampers blöjor. Tycker tygblöjor verkar för omständigt s

O visst är hon en sötnos! Charmar alla :-)

Ha det gott!

2009-03-03 @ 15:28:46
URL: http://tinli.blogg.se/gravid
Postat av: Tina

Lycka till med livet i magen :-)

2009-03-03 @ 22:16:00
URL: http://tinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0