Ledig dag

Idag är in lediga dag, så skönt. Då får ryggen chans att vila ännu mer, känns som den håller på att bli bättre nu iallfall.
Här kommer de bliderna jag lovade =)
Bokrea fynden:




Kläderna jag köpte när Mindy och jag var ute på stan:




så här fina blev våra semlor på fettisdagen

Älsklingarna idag:
Vår söta lilla flicka

Vår vackra stora pojke

Lillkillen vill gärna hjälpa mamma brodera

Så snart sambon kommer hem är det Helsingborg som gäller för helgen. Skall bli jättekul.
Brosan kommer hem från Paris över helgen, skall bli så kul, har saknat honom =)
Har packat och fixat allt så det är bara att packa in när sambon kommer and will be on our way.
Har ni ng planer för helgen?

Kramar från mig och mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman...Så bra böcker det blev shoppat för din del..kommer dem av dig senare :)

Snart är jag klar med boken som jag läser som du bara måste läsa.."En dotter önskas"..Hoppas att ni får det skoj nu i Helsingborg..Sänder massa kramar till dig från mig.Ses på torsdagen..Vi rings kram kram

2009-03-06 @ 16:12:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

det är bara fööör fint alltihopa!!

2009-03-07 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0