Härlig dag

Solen skiner här idag, och så sitter man på jobb.
Hoppas bara att den fortfarande skiner när man kommer hem sen =)
Ryggen blir bara bättre och idag känner jag knappt av den. Tack för tipsen pappa det fungerade verkligen =)
Var hemma hos föräldrarna denna helgen och hade supertrevligt som vanligt. Massa god mat och trevligt sällskap. Kul att träffa brosan igen. Skall snart ta en fika med hans sambo igen.

Hann till och med rensa lite i mitt rum så mamma kan få lite mer plats. Så skönt att bli av med en massa man ändå inte använder längre.
Sorteringen fortsätter hemma idag om jag hinner. Måste iväg med pojkarna till veterinären för de årliga sprutorna med, annars får de inte vara på pensionatet sen.

Vad skall ni göra en härlig dag som denna?

Måste bara tipsa om en super bra bok jag fick av en kompis.
Lånade bilden från cdons hemsida.

Får en verkligen att tänka och rensa ännu mer i röran hemma. Är långt ifrån klar men så skönt det är att rensa bort saker som bara står och irriterar en. Håller inte med henne med allt men i  mkt.

Ha en bra start på veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0