God morgon

Sista dan på jobb denna veckan. Sen förjer 5 dagars ledighet, sååå skönt. Gissa om det skall fixas och röjas där hemma så jag slipper gå och störa mig en massa på det.
Ryggen e så pass bra nu att jag fungerar som vanligt igen =) Så himla skönt.
Sen på måndag är det äntligen dax, Ultraljud, skall bli jättekul att se vad det är för ng filur som gömmer sig där inne.
Sen blir det till att jaga barnsängen som jag hoppas har kommit hem från Norge så jag kan låna den.
På lördag är det halvtid =) 4 och en halv månad.

Får förmoligen besök imorgon men vi får se hur det blir. Då ska det fikas och snackas en massa skit =)
På fredag skall jag och mina kära vänner till Marie för en mysig tjejkväll med godmat och en massa snackande.
Skall bli såå kul att se den nya tillskottet i familjen, lilla Elina. Skall förmoligen köpa lite mamma kläder och barnkläder av Marie.
Lyckades inte övertala sambon om ännu en helg i Hbg så det blir tåg och buss med Em och Lovisa. Tur att ryggen är så pass bra igen annars hade jag inte klarat sitta på tåget och bussen så länge. Ska iallfall bunkra upp med en massa gott och den bra boken jag läser. Kan verkligen rekomendera den.
lånade bilden från cdon.com hemsida

Jättesvår att lägga ifrån sig. Handlar om 4 flickors liv i Riyadh, kärlek, giftemål mm.

Hoppas alla får en bra dag.

Kramar från mig och livet i magen =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag slutar vfu:n fem, så jag kommer förhoppningsvis med 17,35-bussen. är det den du och emma ska ta?

Kram

2009-03-11 @ 15:42:33
Postat av: Till Lovisa

Ingen aning skall prata med Emma, vet ju inte när hon slutar. Men vi skulle höras på torsdag om det.

Har fixat saker iallafall =)

Kram

2009-03-11 @ 19:52:02
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Mindy

Du har fått en utmärkelse på min blogg.

kram

2009-03-16 @ 11:31:44
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0