Alla gillar inte veterinären

När jag kom hem var det dax för att vaccinera pojkarna och som vanligt var Rooney som borta.
Det var mkt kö hos veterinären igår så det tog ett tag innan vi fick komma in och vaccinera pojkarna.
Rooney gick  det bra med men Totti skrek och morrade och var allmänt förbannad. Han gillar verkligen inte att gå till veterinären stackaren.

Sen var det skattedeklaration som gällde och det är sååå skönt att få det gjort. Lite fick man tillbaka iallafall, direkt in på babykonto =)

Han även med lite sortering. 

Resten av kvällen var bara slapp som gällde.
Hade så mkt att göra på jobbet att jag var helt slut.

Idag verkar det iallfall som det var lite lugnare så man slipper stressa ihjäl sig skönt.

Vad skall ni hitta på idag.
Själv skall jag bara slappa när jag kommer hem från jobb

Kommentarer
Postat av: mindy

Hej gumman.

Är allt för trött för att orka gå dit..Får bli på torsdag efter jobbet med dig..Ska bli trevlig som vanligen,,,Får bli en lätt fika med..inte som i lördags..blev rånad på fikan..hihii....men gott var det allt men inte värt priset..Hoppas att du får en skön tisdag..Hahahha..kan se mig Totti framför mig när han är hos vertinären..men skönt att allt är fixat nu.Kram kram

2009-03-31 @ 10:35:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mindy

God eftermiddag snäckan.Så underbart skönt väder denna dag..Det sägs att det ska bli bättre i dagarna..så vi får allt hopps att det stämmer..man vill gärna lägga av sin vinter jacka o gå över till vår jackan.Hoppas att du får en skön eftermiddag efter jobbet.kram kram

2009-03-31 @ 12:42:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0