Ultra ljud

Idag var det dags för det sista UL. Allt såg bra ut, han växte som han skulle. Han väger nu runt 2 kg.
BM kunde konfirmera att det var en liten pojke. Vi såg pungen klart och tydligt.
Dock hade de höjt priserna på bilderna men men man betalar ju gärna för att få hem godbitarna.
Gillade inte BM precis, men henne lär ja ju inte träffa igen som tur är.

På vägen hem stannade vi till på Bauhaus och köpte färg till tak och vägg i lillens rum.

Har lyckats dra på mig en förkylning igår när vi bar saker till bilen och åkte till tipen, så jag bara snuvar och snorar nu.
Hoppas att det släpper snart.

Hoppas att ni får en trevlig start på veckan.

Kramar från mig och den lille i magen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll min vän...Skoj att träffa er en stund på Ica...Vad för gott blev det till middag då? Ska bli skoj att träffa på fredag med god mat :) Alltid skoj med ul kontroller....Får ni betala för era bilder? vad kostar det då? Fick mina gratis på våran dotter...Ha en skön kväll.Ett tips ta bort alla de siffrorna som finns upp på bilden för det kan få mera info om dig än vad de behöver veta..sen sätt en text över fotot att det är era bilder :) Ha en skön kväll.kram

2009-06-15 @ 19:13:10
Postat av: Lovisa

Typ en fiskarmössa!

2009-06-16 @ 06:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0