Soliga måndag

Måndag igen och denna veckan börjar solig och varm.
Härligt, slipper att gå med för mkt kläder på. Måste verkligen gå och handla lite mer mama kläder, trodde att det räckte med ett par byxor och sedan använda mina vanliga. Men nu går det verkligen inte längre så det blir en liten trip ut och handla istället.

Helgen var supermysig, först var vi i  Landskrona och hämtade upp babykorgen till Hugo (bilder kommer) hos mammas morbror. verkligen kul att träffa honom och resten av hans familj som var på besök.
Efter en kort fika var det Helsingborg som gällde och golf. Men pga mitt ryggskott åt jag lunch istället för att följa med ut.
Men pappa fick ont i ryggen så vi åkte in till stan och handlade morsdagspresent istället.

Kvällen var väldigt trevlig med föräldrarna och mammas farbror och hans fru och min brosans sambo.

Söndagen gjorde vi inte så mkt. Grattade mamma. Sov och slappade för att sedan åka hem till svärföräldrarna och äta middag där.

Idag kommer min kära vän på besök så efter jobb rusar jag hem och röjer. Skall bli så kul =)

Hoppas alla får en bra start på veckan.
Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Tess [Stylish-B.se]

Jaså, vad synd att vi missade varandra. Allt är super bra här. Hur är det själv? Kram.

2009-06-01 @ 09:50:03
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Lovisa

Låter härligt stumpan! Jag var i Karlslundsparken med mamma och klappade getter :)

2009-06-01 @ 10:52:14
Postat av: Mindy

God middag gumman..Här kunde denna veckan börjar bättre..Har så huvudvärk som är så jobbigt..Hoppas att det ger med sig under dagen..så man är hemma denna dag från jobbet..inget skoj.Hoppas att det kommer gå bra på kursen.kram kram

2009-06-01 @ 12:16:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: till lovisa

Låter härligt det med =) getter e så söta

2009-06-01 @ 12:58:24
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Har stort sätt sovit denna eftermiddag..det har inte riktigt släppt än..kan beror på värmen denna dag..får hoppas att det släpper helt & håller sen när t kommer när middagen ska fixas..Ha en skön kväll.kram kram

2009-06-01 @ 16:50:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

har varit så dålig på å svara på kommentarer. blir ju så då det är helg å solsken :D



ja det kan vara smart sådär med vakt å så. man vet ju inte om bebisen blir allergisk heller. så läskigt. va jätte rädd för att theo skulle reagera på ludde. men så verkar det inte vara. så skönt.



hade en super trevlig helg. hoppas du haft det med!

2009-06-01 @ 21:48:05
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0