Nu känner jag att gränsen verkligen är nåd

Gårdagens kväll spenderade jag med min kära vän nere på möllan. vi åt en god middag och efterrätt och snackade en massa skit. Hade supertreligt.

När jag väl sedan kom hem slog värmen emot mig i dörröppningen. Förstår att min kompis inte ville vara hemma hos oss när där är så varmt.

Trots att sovrumsfönstret var öppet kom ingen fläkt alls och jag hade väldigt sårt att somna i värmen.
Så nu har jag bestämt att vi måste köpa en fläkt, annars kommer jag sova dåligt resten av sommaren. Varje  år har det varit samma vi beklagar oss över värmen.
Så på väg hem från kursen idag bilr det inom mobilia och inskaffande av fläkt så vi kan sova ordentligt.

Hoppas att er natt inte har varit lika varm.

I eftermiddag börjar vår föräldrar kurs, skall bli väldigt intressant, trots att sambon inte kan vara med från början.

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att kursen var trevlig :) Så underbart skönt väder denna dag med..skönt att man är ledig denna dag ,.ska ner om stan & strössa runt där.Ha en skön sommar dag.kram kram

2009-06-02 @ 09:36:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fiffs

En fläkt är alltid bra att ha :)

Underlättar varma sommarkvällar, brukar sola med en fläkt som sällskap. (!)

2009-06-02 @ 16:42:08
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0