Härlig onsdag

Solen strålar och det är varmt och skönt. Fötterna ser ut som pensionärsfötter tyvärr =)

Insåg när jag kollade i kalendern att vi bara har 2 helger utan ng inbokat kvar innan den lille kommer. Känns som man måste ta lite egentid tillsammans bara jag och sambon.
tex åka till hans föräldrars stuga och ta det  lungt och bara  vi två och katterna med. Sola och bara ta det lungt.
De skulle skriva på papperna idag så vi får se hur det blir med det.

Är inte klar med rummet än då sambon för att komma undan virvlande katthår som fastnar i lacken på köksluckorna. Så då får jag ju inte vara där inne pg av lukten.
Men idag hade jag tänkt försöka stryka på första lagret med färg iallfall, inget mer lackande. Vill kunna hämta hem vagnen med utan att katterna skall boa in sig i den.
Mamma och pappa kommer dessutom med sängen på måndag, och då skall de ju helst vara klart.

I morgon hade jag tänkt att gå och klippa mig, har ju inte gjort det på 1 år nu.
Fredag är det after work med Oz gänget, vilket jag verkligen ser fram emot. blir Cola för hela slanten för mig dock. Var längesedan vi sågs allihoppa.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, spännande! Då får jag se din nya frisyr i helgen! :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram

2009-06-24 @ 11:17:54
Postat av: till lovisa

Japp =) får se om jag kör på ny eller samma gammla vanliga med snedlugg och uppklipt i ertaper.

Men ja du får se det på söndag

Hoppas att du med får en trevlig

Kram

2009-06-24 @ 14:55:00
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Nina

kolla på linuslotta.com. dem har en hel del därifrån.. å mera färger än vad de har på själva butikerna. sååå konstigt! men kolla där. kostar lika mkt som i butiken bara det att frakten tillkommer..



hmm men om du får ont av det du gör så borde du ändå bli sjukskriven. man tycker det iaf. inge skoj då det är sådär för ryggen! hoppas det löser sig.



va ska du göra på semestern?



åå lägger du upp bilder sen på lillens rum? mysigt å fixa :D



hade en hel dag för mig själv kan man säga. va sådär. saknade theo.. nu sover han å mannen är ute på jobbmiddag.



hmm vet inte hur länge ja e hemma. men kanske mars. är ju arbetslös så det är inte sån panik direkt för min del.. å mannen kan ju tyvärr inte vara pappaledig då han är den som drar in alla pengar =/ tycker jäkligt synd om honom!



vi har det kanon varmt här. å varmare ska det bli :D hääääääääärligt!



krams

2009-06-25 @ 21:12:14
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Vi kan höras av ang Helsingör..Hade varit roligare om vi åker upp tillsammans här hemma från..Roligare med en att prata med på tåget än sitta själva..så vi kan ju ta det en annan helg om det passar dig med...Hoppas att allt är bra med dig & lill killen denna varma sommar dag..Är du ledig eller jobbar du som vanligen? Så skönt med semester denna dag.Ska till Lund & strösa runt där :) Ha en skön dag.kram kram

2009-06-26 @ 08:46:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej gums.Så skoj med träff med vännerna.Ska ni göra något skoj då? festa till det lungt med cola & vattnet..HIhihi..Allt är bra med mig & lillen..Den rör på sig jätte mycket ;) jag bara blir större & större för varje dag..man kan undra hur stor man kommer bli den senaste tiden..hihihi---

Ha en skön sommar dag fast du ska jobba.kram kram

2009-06-26 @ 09:36:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Tycker att vi får ha det som en standar varje år åka upp där..nästa sommar blir det med vagnen :) Kommer finnas så mycket att göra tillsammans med de små liven :) kommer bli en rolig tid framför oss..Ja då har man rakat benen för det var på tiden igen..man blir rätt lat nu...vill gärna ha lita färg på benen..orkar inte lägga mig rak lång för det är för jobbigt..Ha det så bra på jobbet.kram

2009-06-26 @ 10:14:32
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0