Föräldrarkursen

Efter 2 timmar och nästan 45 min i ett väldigt varmt rum där solen stod på, Kunde vi konstatera att det i princip var slörseri med vår tid. En enda sak av de som sas visste jag inte. Allt annat hade jag redan läst.  Fast det unde vi ju omöjligt ha vetat.
Blev en mjukglass medan vi väntade på bussen hem, hade glömt hur gott det är med mjukglass. Blir nog ng sådana till under sommaren =)


Sen bar det av och köpa fläkt på bauhaus.  Blev även Burger king på vägen hem där jag tog en god bönburgare, mums.
Då vi inte orkade laga ng mat.

Sen blev det lite gjort på balkongen, flyttade ut bokhyllan på balkongen och ut med vitrinskåpet. Så nu kommer vi ha ordentligt med plats där ute och inte så rörigt. Saker som inte riktigt haft sin egna plats kommer nu äntligen att få det.

har aldirig sovit godare en sommarnatt i vår lägnehet en i natt när vi hade på fläkten. visst lät den, men hellre det och kunna sova ordentligt än att vakna av och till av värmen hela nattten.
Varför har vi inte gjort detta innan?

Kommentarer
Postat av: Mindy

God morgon gumman.Allt bra med dig denna onsdag morgon? Så skönt väder denna dag..Hoppas att det kommer gå snabbt för dig på jobbet..kram kram

2009-06-03 @ 10:58:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Gott med glass...Inte så bra för magen dock..men i bland ska man unna sig...

Ska bli skoj att träffas på fredag.Ska vi bestämma 1540 utan för h&m hörnan för du slutar väl halv så behöver du inte springa dit...Ha en skön dag.krma

2009-06-03 @ 11:09:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Det var skönt att gå en runda i solen..blåste dok en del men skönt att komma ut en stund ..

Ska snart börja med middagen..Ska bli skoj att gå de kurserna när man väl ska göra det..Men vart äger kurserna rum är det på barnmorkse motagningen eller?

Skönt att ha att göra på jobbet denna dag..skoj med student i kväll :) kram kram

2009-06-03 @ 13:45:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Jag hoppas bara att det kommer gå snabbt för mig i kväll på jobbet..vill bara hem till min kära..Detta blir en kort vecka för mig..skönt..Hoppas att det blir god mat & trevlig sällskap med släkten i kväll.krma kram

2009-06-03 @ 15:16:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fiffs

Sv; Kul att du uppskattar det :)

2009-06-03 @ 15:31:14
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/
Postat av: Nina

haha. när vi va på sån där kurs. så var den på tre timmar. å så två tillfällen. alltså sex timmar. ja höll på å dö. rakt av. va väl spännande en del saker. men hon repeterade allt om å om igen. så så långt föredrag hade inte behövts.



sen amningskursen va bättre. för den va kortare.. alltid någe.. va som en tredje dag. men där lärde man sig lite mer. men sen vad som va jätte viktigt å veta va ju en annan femma.



de berätta ju ganska så mkt om förlossningen å så. men inget om efter. ingenting. det gillade jag inte. ville bli mer informerad å så.



visst då man är gravid är man så fokuserad på själva födseln så allt annat hamnar lite i bakrunden. men en stund hade de väl kunnat flikt in å sagt lite om det..

2009-06-03 @ 22:45:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0