Yra människa

Igår satt jag och försökte vika ihop och förstå mig på tygblöjorna jag köpt. vikandet fick jag kläm på efter ett tag. Broschyren man fick med hade väldigt dåliga instruktioner. Men på företagets hemsida franns instruktions videos som var mkt bättre.
Men tyckte att det blev väldigt mkt bomullsblöja i själva ytterbyxan, stackar unge tänkte jag så mkt tyg, det såg inte bekvämt ut. Långt om länge upptäckte jag att jag inte tagit en bomullsblöja  utan 3, inte konstigt det blev så mkt tyg.
Haha, kände mig inte alls dum när jag kom på det sambon bara skrattade.



Efter jobb idag skall jag in och handla lite mer tygblöjor och bjöjbyxor.
Ha en trevlig torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0