Utmaning

Jag blev utmanad av min kära vän http://blondis81.blogg.se.

 

                                                                            4 av mina favorit program:
                                                                                      
  - Mcloeads döttrar       
                                                                                        - Dexter
                                                                                        - Ugly Betty
                                                                                        - Las Vegas



                                                                            4 saker som jag gjorde:
                                                                                        -
Handlade mat
                                                                                        - Pratade med mamma
                                                                                        - Myste med Joppe =)
                                                                                        - Kollade Tv



                                                                           4 saker som jag ser fram emot:
                                                                                   -
Att min bebis skall komma i augusti
                                                                                   - Få klart renoveringen
                                                                                   - Sommaren =)
                                                                                   - Att en ev mina vänner skall flytta från RSA till London, så man kan träffas 
                                                                                      lite oftare
     
                                                                          4 favirot restauranger:
                                                                               - 
Perskrog/Natalie
                                                                               -Elysé
                                                                               - Mosaik
                                                                               - 4 årstiderna 

                                                                           4 saker på min önskelista:
                                                                               
  - En frisk bebis
                                                                                 - Ett fortsatt lycklig förhållande =)
                                                                                 - Umgås med nära och kära
                                                                                 - Att ng skall lösa sig så familjen slipper allt j... tjafs, suck

                                                                          Då jag inte känner så mng bloggare utmanar jag alla som vill =)

                                                                            

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

favorit program måste vel vara gossip girl :D så bra!

Hoppas du får en fortsatt härlig dag!

2009-02-17 @ 15:42:39
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0