Peppar peppar ta i trä

Nu verkar det faktiskt som om illamåendet har försvunnit helt, har inte haft det på flera dagar nu, men det kommer ju och går.
Nu är det istället halsbränna som satt in, det klara man juh.

Idag efter jobb skall jag faktisk gå och kolla barnvagnar. Är nere på 3 kanditater, har fått tips av en vän till familjen som testat x antal vagnar.
De det står mellan nu är: Stokke
                                              Urbanjungel
                                               Mutzy

Då jag har dålig rygg vill jag inte behöva börja  mig för mkt. Så vi får se vilka av dessa som passar bäst.
Vill ju ha en 3:hjuling, tycker de med 4 hjul är så svåra att styra tycker jag, man måste trycka ner handtaget för att kunna svänga, besvärligt. Testade en emmeljunga och det kändes som att köra en pansarvagn.

Tips tas väldigt tacksamt emot =)

Är ute i god tid, men jag gillar ha saker gjorde och undersökta innan jag köper det. =)

Ha en trevlig tidsdag

Kramar från mig i härligt solväder

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag snäckan.Jag mår bra & tankarna går varje dag åt våran älskade dotter..men livet måste gå vidare,,längtar tills fredag när man får svaren & undersökningen..Man måste se det ljusa i det hel..Ska snart fixa middagen sen ska jag göra mig klart för att åka till jobbet..mindre kul..

Ska bli skoj att träffas på torsdag..kan ta en snabb runda på stan sen ta en god fika..kram krma

2009-02-17 @ 14:39:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej!

Det finns fiffiga vagnar där du smidigt kan ta ut själva "sängdelen" i två remmar som en väska, för att kunna ta med bebben in hos gäster eller slippa väcka den när ni kommit hem från en runda. vet inte om det är standard nuförtiden, men kolla upp! mammorna på jobbet lovprisar nämligen denna funktionen :)

2009-02-17 @ 15:21:11
Postat av: Louise

Japp det är ett måste med en sådan lift faktiskt.

blir jobbigt annars. Tror nästan att all har sådan faktiskt.

Det kallas mjuk eller hårdlift.

2009-02-17 @ 17:24:13
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Jennie



Tänkte jag skulle dra igång en kul tävling igen!

Har du tips på någon rolig vinst? :-)

2009-02-17 @ 18:16:43
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0