Måndag igen

Hoppas alla har haft en trevlig helg.
Fredag spenderades tyvärr hemma. Men på kvällen mådde jag bättre och vi gick hem till våra bästa vänner för filmkväll och en massa prat.
Vi hade som vanligt supertrevligt, tack för en trevlig kväll. Min kära vän hade bakat supergoda muffins =)
Filmen vi såg var Rockenrolla av guy ritchie. Inte riktigt min och min väns smak men killarna gillade den iallafall =)
Lördagen var det meningen att min kära vän Lovisa skulle komma på besök men hon mådde fortfarande inte bra efter flunsan och jag vill inte bli smittad.
Så på lördagen och söndagen tog vi det bara lungt och gjorde inte så mkt.
Söndagen var den sedavanliga söndagsmiddagen hos svärföräldrarna, god mat som vanligt.
Tyvärr skulle  de vara borta under påsken så vi får ha katterna på pensionat, mina föräldrar har bjudit oss till Paris en vecka, vi skall hälsa på min bror som har praktik på bank där =) Det blir det billiga allternativet så vi skall köra ner.
Så idag skall jag boka katthem när jag kommer hem.
Idag skall jag även fika med min kära vän och arbetskamrat. Tisdag bär det av till Lund och träffa Em, hon skall bjuda på middag mums =)
Onsdag e jag ledig så då blir det till att städa och tvätta, får se hur mkt jag orkar. Mår ju inte alltid 100 nu för tiden.
Men vi får se vad som händer. 
Lördag skall vi på examensfest hos em, så jag skall se till och fixa present till henne, verkar som alla våra vänner kommer så det skall bli så himla kul.

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan..Tack för i fredags..alltid kul att träffa er...Så ni ska resa till Paris en vecka..Så skoj...När åker ni?

Då ska man börja jobba i kväll..ska bli skönt att komma in i vardagen igen..många timmar kvar att slappa..dagen börjar bra med sol :)Ha en skön måndag.kram kram

2009-02-02 @ 09:54:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Det var en skön start på jobbet..alla hälsade mig välkommen tillbax o inga frågor så det var skönt..Så det var bättre än förväntat..var lita nojig när jag kom in i bygnaden o såg alla..men det gick bra..skönt..Hoppas att du får en skön tisdag.krma kram

2009-02-03 @ 09:30:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej gumman.Jag tror att jag inte kommer orka att träffas efter jobbet i morgon.för jag kommer vara jätte trött efter skiften..hemma sen i kväll sen upp igen vid 05 tiden så vi tar det en annan dag..Lättare när man jobbar kväll att träffas på dagen..hur jobbar du i veckan? & när är du ledig nästa gång? krma kram

2009-02-03 @ 10:06:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0