Lite bättre iallfall

Min huvudvärk var borta i morse, och den misstänkta feberna med.
Så det blev jobbet idag. Snuvig e jag fortfarande och ögonen rinner men det går.
I eftermiddag skall jag träffa min kära vän, för en runda på stan. Vi skall gå till en affär som hade två år jubileum, det skall bli kul.
Skall även se om jag kan hittad den där snygga tröjan de hade på h&m på mobilia. Hoppas den finns kvar.
Sen skall vi även ta en fika.
Herrarna är uppbokade ikväll med after work, och ishokey kväll, så det e perfekt taiming för en tjejkväll för oss två.
Lördag är inplanerad med melodifestivalen hos våra kära vänner på kvällen det skall bli jättekul =)
Söndag skall vi först till kyrkogården då sambons farfar fyller år och vi skall till hans grav och sedan semel kalas hos Sambons farmor. Så då hade det varit trevligt med lite nya kläder =)

Det e så skönt att det är fredag, eller vad säger ni en hel helg att se fram emot, sova hur längesom helst.

Hoppas att alla får en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0