Eftermiddagen med mamma och pappa

Hade en supertrevlig eftermiddag med mamma och pappa.
Först släppte mamma och jag av pappa hos kiropraktern (ryggen bråkar igen)
Sen körde vi för att leta upp ett fik vi alla tre kunde ha en mysig fika.
Inget ställe hittade vi men bestämde oss för att köpa med oss semlor från Ambrosia hem

Sen tittade vi in på lollopard, gud vilka ´fina saker de hade, bland annat tapet djur. Så jag bestämde att ett sådant skall vi ha i barnrummet.

bild lånad från lollopard.com

Visst är den häftig. Så behöver vi bara måla och sedan sätta upp en sådan här skönhet på väggen =)

Sen åkte vi och kollade på gardintyger men hittade inget kul. Får ta en runda till ikea och kolla där nu när vi har fått bilen.

Sen åkte vi hem till mig och fikade på de supergoda semlorna och drack te till, ett trevligt avslut på en trevlig eftermiddag.
Men sen åkte de hem tidigt då stackars pappa fortfarande hade ont i sin rygg.

Hoppas att ni alla hade en trevlig dag.

I eftermiddag skall jag och min kära vän http://blondis81.blogg.se träffas och gå en runda på stan och ta en fika.
Skall bli kul =)


Kommentarer
Postat av: Nina

tack så mkt..



å har du lyxen att bo i malmö.. skoj å träffa Mindy och kila ut på en fika! Hon är så trevlig. Önskar att ja åkte förbi malmö då å då.. men det är ju inte så nära direkt... =/

hoppas ni får det trevligt nu!

2009-02-19 @ 11:48:29
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Lovisa

fniss! i höst kommer du inte kalla dem mamma och pappa längre, utan mormor och morfar :)

2009-02-19 @ 15:50:21
Postat av: Till Lovisa

yes box mormor och morfar fast de blir de redan i sommar juh

2009-02-19 @ 17:40:46
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0