Bok rean

På rasten stack jag inom Åhlens på bokrean och köpte på mig ng böcker.
Hittade en massa historiska böcker om krig mm, så jag köpte en lite present till sambon.
Sen imorgon hade jag tänkt gå dit igen och köpta födelsedagspresenter till pappa =)
Fick även med mig ng böcker hem som är till mig och skatten i magen:
En om babymassage, en om yoga för gravida och blivand mammor och en vanlig babybok.
Har kollat igenom dem lite snabbt och de ser riktigt bra och intressanta ut.
Bilder kommer då jag kommer hem.

Idag var det ju tänkt att jag skulle gå på vattenjympa men jag känner att då blir de 3 kvällar i rad som spenderass ensamt och bestämde mig för att hoppa över det.
Har lite ärenden som jag tänkte fixa istället.
Min patientbricka försvann ju så jag behöver en ny sådan och så e det ju fetisdagen, och även om vi ätit semlor en gng redan så får man ändå köpa på sig eller göra ng själv.
Eller vad säger ni, har ni tjuvstartat precis som jag?
 lånade bilden från imp'

Här har dessutom solen börjat skina, härligt =) då det blir nog till att promenar till ärendena och sedan ta bussen hem den sista biten istället.
Får ju ha lite motion även om jag inte skall vattenjympa idag, och promenad tillsammans med yoga när jag kommer hem blir nog alldeldes utmärkt =)

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0