Babyhawks

Ikväll blir det malmö arena med sambon och hans familj. Skall bli kul att se hur babyhökarna spelar.
Vi skall dessutom sitta i logen så vi slipper frysa. =)

Hur ser er fredag ut?

Började jobba redan kvart över 7 imorse så det var lite väl tidigt, men sen slutar jag redan klockan 3 skönt.
Sen hem och vila innan vi ger oss av till arenan, vi skall vara där redan halv 7
Så jag hinner hem och vila, äta för att sedan bege oss. Tror nog de får bli färdigmat, vi hinner inte riktigt annars känner jag.
Tur att man bor mitt emot så vi bara kan gå.

Hoppas bara att jag kommer må bra, har mått illa hela dagen idag, men det kommer ju och går så det är bara att stå ut.

 lånade bilden från hökarnas hemsida

Hoppas att alla får en trevlig fredag

Kommentarer
Postat av: Nina

ja ni bor ju verkligen längst ner. så det är ju inget man passerar direkt om man inte ska till danmark lr tyskland S men OM ja ska ner dit så hojtar ja till. absolut!

2009-02-20 @ 10:37:38
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0