Längesedan jag uppdaterade

Var ett tag sedan jag uppdaterade här inne.

Har nu fått in rutinerna och amningen fungerar perfekt. Min lilla babyblues har försvunnit även den, så himla skönt, nu är det bara att njuta.
Har fått så himla mng fina presenter till Hugo, ska lägga upp bilder så småningom.
Lillen sover efter att precis ha ätit frukost.

Vid lunch kommer min kära vän på besök, skall bli kul att se dig igen gumman.

Har även satt lite bollar i rullning, vill inte avslöja ng än, vill inte jinxa ng, men håll tummarna för oss ;)

Nu skall jag bara vänta på att banken öppnar ;)

Kramar från mig och den lille

Kommentarer
Postat av: mindy

Hej gumman..Inte skoj att tvätta för man måste åka upp & ner men nu är det klart & det är riktigt skönt..ska för er som har en tvättmaskin i hemmet..ska snart med äta något gott till lunch..men vad det vet jag inte..ska sen ta mig en runda för att komma ut i det sköna vädret..gäller att passa på så länge vädret är så bra som det är...Hoppas att du får i dig något gott till lunch..Så du är hemma själva nu eller har j börjat jobba igen...? Ha en skön dag.kram kram

2009-09-01 @ 11:56:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

roligt att ni mår bra och att allt gått kanon! ser fram emot en massa bilder sen :D skoj å se hur sötisen har växt å så.. :D



kramar

2009-09-04 @ 21:13:35
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0