Snart slut för denna veckan

Bara 30 min på jobb innan jag får dra mig hemåt. Skönt, känner att jag verkligen måste vila då jag fortfarande e jätteförkyld och inte mår bra. Brukar gå över efter ng dagars vilan dock.

Dagen på jobb började med strömavbrott för centrala malmö. Så där satt vi i 40 min och hade inte så mkt att göra. skönt med avbrott då och då. Idag har vi dessutom haft välidgt mkt att göra. första gng på länge.

Fick faktiskt en del gjort ändå, röjande och diskade mm. Skönt att få upp och undan allt från resan.

Får se vad jag hinner och orkar göra idag, har en massa tvätt som måste tvättas och ingen tid fanns i tvättstugan innan de skall måla golvet och låser källaren. Tur att man har maskin i badrummet iallafall, även fast den tar lång tid. på senaste har den dessutom börjat låta väldigt mkt så vi börjar faktisktundra om den kanske e på väg att lägga av, hpppas inte, måste köpa en ny spis, har inte riktigt pengar till en ny tvättmaskin med.

Hoppas alla får en trevlig dag.

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag.Allt bra med dig på din ledig dag..Ha en skön fredag.Allt är bra med oss..lita trött..tog på krafterna med ullared i går..hihih..blev många br ainköp..Vad för skoj ska ni göra denna dag`?kram kram

2009-04-17 @ 11:50:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jobbigt med förkylningen! Hoppas du är frisk i morgon i alla fall. Jag har en lös tånagel, så jag är inte heller tiptop. Men soligt väder och jag fick lägenheten i Oskarström (2 mil från Halmstad), så jag är glad ändå!

2009-04-17 @ 14:14:47
Postat av: Till Lovisa

Inget kul med förkylning har fått hosta nu med, men med ng dagars ledighet skall det säkert bli bra igen.

Inte kul med tångel, man skall aldrig gå med för små skor. grattis till lägenheten, när flyttar du?

2009-04-17 @ 15:02:05
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman.inte skoj att du mår dåligt än..sen är du säkert lita nerre pgs av begravningen..Hoppas att du mår bättre snart o ni får en skön kväll..Håller på att fixa & dona hemmet..måst ha det så snyggt som möjligen tills i morgon kväll när släkten kommer.ska bli skoj.kram kram

2009-04-17 @ 17:28:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Ska snart börjar baka tills kvällen...Det ska bli skoj med träffen med alla :) På måndag min dag är det restaurang besök som gäller på kvällen :) Så det ska bli mysigt..Hoppas att du får en skön lördag.kram kram

2009-04-18 @ 09:02:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

God morgon!

Tack för igår :)

Hoppas ni får en fin dag (var är solen?)

Kram

2009-04-19 @ 11:25:13
Postat av: Till Lovisa

God morgon!

Tack själv gumman det var trevligt. skall se om jag kan hämta ut boxen idag.

Vi har haft stålande sol hela dagen i söndags faktiskt.

är du i skolan idag?

Kramar

2009-04-20 @ 10:31:22
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0