Jahop

Fick sms från babyland där de sa att det kunde ta upp till 2 veckor innan bältet skulle komma. Så jag avbeställde det och ringde babyproffsen istället. De hade ett kvar, i rätt färg och rätt storlek, så det blev undanlagt så skall jag hämta upp det sen. Passar bra, kan då passa på att ta mig en titt på lite andra babysaker jag funderat på att köpa där.

Hade tänkt  försöka hinna med en liten promenad med idag, städa hemma, tvätta och handla lite till kvällsmaten.
Men jag e sjukt trött och sitter och håller på att somna så vi får se hur mkt jag pallar att göra idag.

Bara 1h och 10 min tills jag skall logga av, sen bär det av hemåt. Som sagt tidigare en kort dag på jobb =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jobbigt med gnällig totts.. han saknar väl moster ;)

jag har varit uppe i h-stad idag och nu är jag hemma igen för att ta itu med hemtentan. har laddat med cola och russin, har till midnatt på mig, ska säkert gå bra!

kram

2009-04-27 @ 13:34:39
Postat av: till lovisa

Ja ng, han var som sagt billig i morse.

Vet inte riktigt vad det var med honom idag.

Han brukar ju kissa på andra ställen när jakob inte hunnit städa lådan. och imorse var badrumsdörren stängd (tror jag iallfall)och de låg saker i vasken i köket, så det kan vara därför att han tog lådan.

Annars surade han på mig för att jag hyschade på honom innan när han satt utanför badrumsdörren och skrek. råkade öppnade dörren på honom av misstag med. eller så saknar han sin ,moster =)

Får köpa lite godis och gottgöra honom helt enkelt.

Håller tummar tassar och tår att tentan skall gå bra

Kram kram

2009-04-27 @ 14:15:12
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Lovisa

De ska få delikatessmat av mig i sommar, då håller de sig nog på glatt humör :)

Jag är klar med tentan nu, det är en tre sidor lång orgie i klyschor, hoppas den bir godkänd! Tack för uppmuntran!

Ha en fin kväll!

Kram

2009-04-27 @ 17:57:56
Postat av: till lovisa

Låter bra, de vill de säkert, bara det är sås på den, de gillar inte den med gele så du vet. Men Whiskas kitbits älskar totti och rooney.

Härligt med tentan. det blir säkert bra skall du se =) Klart jag uppmuntrar dig, vet hur jobbigt det e med tentor, inget roligt alls.

Ha en trevlig dag

kram

2009-04-28 @ 07:58:47
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0