Inte mkt gjort

Inte mkt av det som var planerat att göras igår blev gjort. Var helt slut när jag kom hem så jag däckade i soffan efter att ha ätit lite.
Får se till att göra sakerna idag istället om jag inte däckar då med =)
Tror att jag börjar bli sjuk faktiskt. Huvudvärk, ont i halsen och en rinnande näsa, inte kul, men det e bara att bita ihop kan inte vara sjuk mer nu.

Ska försöka få in lite bilder från resan och alla de sakerna vi inhandlade till den lille =)

Hoppas ni får en bra dag.

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer
Postat av: mindy

Hahahha..kan det verkligen stämma att man inte får gå på gräset mer än barn..hur ska man då göra när man har barn där som behöver sin mamma eller pappa ska den bara stå där & skriva efter..nä det kan inte stämma..så är det inte på våran gård & det tackar jag för...Du får höra med föreningen när du är där nästa gång..Ingen har rätt att skälla på en vuxen människa...den männsikan har väl inte bättre för sig än leta fel...GÅ hem med dig får du är bara smitar ner andra o du måste tänka på lillen med.krya på dig.kram

2009-04-14 @ 09:45:25
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0