Onsdag

Hoppas alla har haft en trevlig onsdag hittils. Min har bara varit bra. Sitter på jobb men har inte så mkt att göra så jag kan sitta lita här nu istället =).

Jobbar ett långpass idag ända till kvart i 6, sen ska jag gå en runda och åka hem. Maten gjorde vi redan i går så det är bara att gå hem och värma och äta, skönt.

Har varit inne på cd on och ginza och beställt lite
Dessa blev det  :
Djungelboken 2 - Specialutgåva

Jag samlar nämligen på Disney filmer =)'

McLeod's Daughters - Säsong 5 (8 disc)

Bodde i Australien ett år och saknar landet ortroligt mycket, detta stillar längtan lite iallafall =)

Så nu är det bara att vänta vid brevlådan =)

Kommentarer
Postat av: Nina

hejhej!

dem kommer ifrån: http://linuslotta.com/se/

oftast så brukar ja hitta dem med bambi inne på

outleten. kolla där. brukar vara jäkligt billiga..

2008-12-15 @ 22:33:59
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0