Ny bloggare =)

Min kära vän blondis81, tyckte att även jag skulle starta en blogg, så efter närmare tanke så, why not.
Kan ju börja med att berätta lite om mig själv.
Jag är 25 år, fyller 26 i november. Bor tillsammans med min fästman, Jakob.  Hos oss bor även 3 katter, två huskatter, Totti och Harriet och en devon rex vid namn Rooney.
För tillfället jobbar jag på bank, internetsupport tills jag kommer på vad jag vill bli =), det lutar iallafall åt att bli flygvärdinna, men vi får se hur det blir.
På fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
Inga barn än tyvärr, suget är stort hos mig, önskar bara att jag kunde säga samma om min sambo =). Men de kommer i sin tid .
Annars håller vi för tillfället på att renovera vårat kök och har kommit en bra bit på vägen men fortfarande mycket kvar, det är ju inte gratis precis.

Idag har vi faktiskt väldigt lungt på jobbet så jag ska sluta en hel timme tidigare =) härligt. Har lite saker som jag måste fixa med.
Sen till helgen ska jag hem till min kära vän för middag och film kväll, skall bli jättekul.
Först har sambon och jag dock tvätt tid, men efter det åker vi alla till maxi för att handla =). Får väl se till att få ihop en matsedel för nästa vecka så att vi kan göra veckohandling samtidig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman...Så sko med en egen blogg...Ska hjälpa dig i helgen hur man gör med den.När slutar du i morgon o på torsda? krammar

2008-09-16 @ 15:01:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte vad du gör..men ska lära dig en dag hur du ska göra o inte gör..hahhaha-krammar

2008-09-16 @ 15:04:52
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0