Långsaaamt

Usch känns som allt går så himla långsamt idag. Fick en sen lunch tid så nu sitter jag här och här jättehungig och väntar på att tiden skall gå , suck.
Sen blir det stan med min kära vän, skall bli jättekul. =) säkert därför dan går så sakta för att jag har ng trevligt att se fram emot.
Kvällen blir ensam då sambon och vännens sambo skall iväg på sin hockybocky match, ska nog ligga i soffan och kolla tv. stackarna har värsta istiderna och matcherna börjar antingen 11 eller 10. De har en 10 tid idag som tur e =).
Vad ska ni hitta på i eftermiddag ?

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

fan va gött !

nejush det gick inte alllllls bra :O började skratta mitt i allt =( !

men tack :D

2008-09-23 @ 19:33:59
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0