Jäkla rygg

Idag sitter jag tyvärr hemma och har ont, eller snarare ligger. Min iscias nerv är iklämm igen och jag har ont. Kan inte jobba när jag har nerven i klämm för jag kan inte sitta utan bara ligga annars gör det för ont. Hoppas att det ger med sig snart så jag kan jobba imorgon igen ,är tråkigt att bara sitta hemma. Får väl kolla lite på film sen tror jag.

MIn klass från nian ska ha klassfest nu i Oktober men jag och mina kompisat pallar inte gå, man umgås ju redan med de som fortfarande är ens vänner. Visst finns det en eller två  man skulle vilja träffa men inte värt de priset de begär. Nej jag och mina gammla klasskompisar bestämde oss för en fika istället, kul.

Hur har er ondag börjat ? Inte lika dåligt som min hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan..Så tråkigt att du har fått ont i ryggen...Hoppas att det går över till i morgon så du kan jobba på som vanligen...Krya på dig gumman..krammar

2008-09-17 @ 17:21:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0