Grattis gumman

Blev så himla glad när du berättade. Hoppas att du inte får allt för tråkigt på jobbet =). Tack för en trevlig eftermiddags fika.

Har tyvärr varit hemma hela dagen igen, men ryggen är iallfall mycket bättre nu, så det är skönt.
Annars har jag inte gjort så mycket, röjt och fixat och tagit en härlig dusch. Rooney har legat hela förmidagen och eftermiddagen och sovit i mitt knä =) sötnosen. Måste säga till älsklingen att han sätter in den andra hårddisken så att jag kan lägga upp bilder på pälsklingarna =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman..Ska bli så underbart längre fram i tiden :) Sitter på jobbet & ska snart börja mindre skoj..men snart är det över..då ska det gosas med min kära.Ska bli skoj att träffa i morgon igen & hanlda hem veckans mat :)JAg hör av mig under morgon dagen när jag åker hem från c...HA en skön kväll..Ska länka dig på min sida så du får några fler läsare på din sida :) stor kram på dig gumman...

2008-09-19 @ 17:10:39
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0