Godmorgon

Hoppas att alla har haft en trevlig helg.
Har tyvärr inte hunnit blogga då jag varit uppbokad hela helgen.
fredag blev det lite myskväll när jag kom hem, med film och gotter =)
Klockan8 var jag uppe på lördagen och packade och gjorde iordning, var inom viktväktarna på väg till mamma och pappa. Hade gått ner 1.6 kg till, yeyy. Harriet både kräkte, bajsade och kissade i buren på väg ner. Inte lika kul, hon blir åksjuk lätt stackaren. Det slutade med att hon låg resten av färden under min stol och tryckte.
Väl framme har vi bara tagit det lungt. Det var jag och sambon som stod för huvud rätten, mamma och pappa för huvudrätt och brosan och hans sambo för efterrätt. det blev en trevlig kväll med massa god mat och vi avslutade med att spela spel.
På söndagen fick vi vår efterlängtade sovmorgon, härligt. Sen var vi en vända till väla. På väg till kattsanden i djuraffären såg jag bilbälte till katter. Och med tanke på vad som hände på lördagen, och efter tips från beklanta som sa att det reducerade åksjukan, tvekade jag inte utan katterna fick vars ett. Bra investering, Harriet kräkte eller jamade inte utan låg och dåsade hela vägen hem. Totti tyckte också om det men blev förbannad när jag lyfte ut honom ur bilen.( var som vanligt ett helvete att få på honom selen, handen e alldeldes sönderklöst) Medans Rooney inte alls gillade det, stackaren tog sig ur selen till slut, så han fick sitta i min famn de sista 10 min hem.

Förutom det så har det varit en lung kväll, som vanligt var vi hos sambons föräldrar på god söndagsmiddag. Sen var det film kväll för min del innan det blev kudden.

Hur har er helg, har ni också haft det trevligt?

Kommentarer
Postat av: till lovisa

Du lägger i det efter att du kokat det

2008-09-29 @ 09:07:05
Postat av: Anonym

Ska snart göra mig klar för att åka till jobbet..Ha en skön måndag efter jobbet.krammar

2008-09-29 @ 14:50:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej, tack!

2008-09-30 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0