God eftermiddag

Sitter på jobb nu efter en underbar men smärtsam anskitsbehandling. Har ingen kamera här men jag ser ut som rudolf, bäldigt smickrande, men det lägger ju sig så småningom. Nyplockade bryn blev det också =)
På jobb är det helt dött och vi har knappt ng att göra. Sambon hade tagit ledigt idag och imorgon så jag hade ju hellre varit hemma med honom, när vi ändå inte har ng att göra här.

Ska jobba till 20.00. drygt, förstör hela dagen tyvärr, ska jobba samma tid imorgon =(. Hoppas bara att jag inte får sådana tider igen, inget roligt =(.
 
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då var det bestämt på torsdagen..ska bli skoj...Har blivit så nyttig av mig...kan knappt äta något godis.Men det är bara bra..men allt kan ändras...men kan hoppas inte...:) Allt är så bra med mig..Ska snart hoppas in i duschen sen ska man äta goda pannkakor..sen ska man åka till jobbet..mindre skoj..men har det så lungt där för man behöver inte göra så mycket..så det är skönt med bra lag ledare som är på min sida & förstår :) Så det göra mig inte så trött om kvällarna o om dagarna,,,så det är så skönt...Hoppas att det går snabbt för dig på jobbet..tråkigt för dig att jobba dem tiderna..kan hoppas att det bara är i dag...Hoppas att du finner det du söker efter på Apoteket..VAd för skoj ska ni göra till helgen? stor kram på dig

2008-09-25 @ 14:20:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tråkigt att gnöla på jobb!

Jag ska ta ett uppehåll i studierna fram till januari och då ska jag börja läsa till förskollärare!! gött mos!

förresten, har du photoshoppat katterna? de ser mkt smala ut.. :)

okej, nu ska jag äta bulgur med ingenting till. KRAM

2008-09-25 @ 19:14:21
Postat av: Till Lovisa

Ja, fast som tur var har dagen gått jättesnabbt och min kompis kaisa jobbar idag så jag har ng att prata med =)

Ok, va bra, vad ska du göra fram till dess. Grattis =)

Nej jag har inte photoshoppat det är jättegammla foto när de var små =) Gott med bulger, men bara det blir det inte lite tråkigt?

krmar

2008-09-25 @ 19:19:36
Postat av: Lovisa

Göra? vet inte riktigt, det handlar ju bara om tre månader, så jag ska försöka få lite vick och kanske ett helgjobb. absolut inte ngt som inkluderar hamburgare bara!

jo, min matlagning är extremt torftig. men till frukosten idag använde jag minsann TVÅ ingredienser; boveteflingor och sojamjölk. jojo.

kan du inte lägga upp lite recept, helst vegetariska ;)

ha en bra dag! Kram

2008-09-26 @ 07:40:03
Postat av: Till Lovisa

Aha ok, håller tummarna =). Förstår att du inte vill jobba på mc igen, inget roligt ställe. Det e ju jättebra med 2 ingridienser, du får köpa icas kokbok den vegetariska =). Vegetarisk äter vi ju inte så ofta, då blir det quorn biff, eller hamburgare, men jag kan kolla om jag hittar ng åt dig, bland mina recept =)

ha det bra Kram

2008-09-26 @ 09:55:36
Postat av: Till Lovisa

kok bulgur med grönsaks buljong, och blanda i rödlök och solforfrön och torkade aprikoser. Fick det hos min gammel farbror och faster, det var gott

2008-09-26 @ 09:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0