Torsdag

Kommer precis från en härlig varm duch, underbart.
Sambon e på hokey bokey igen, en av deras tidigare inställda matcher. Så nu sitter jag här lite lätt uttråkad, men men. En dag till på jobb innan jag får ha sovmorgon i 2 dagar, skönt. tyvärr går ju helgen alldeldes för snabbt. Har även snackat med brosan om julklapp till mamma och pappa.
Hade en trevlig dag med shopping och fika på expresso house med min kompis igår.  Hittade en jättesnygg klänning och kjol, lite dyra dock. Kom på att ja hade en massa thaisiden tyger hemma, så jag skall se om mamma kan sy en kjol av det till mig. Önkar att jag var lika duktig på att sy.
Nej nu skall jag fortsätta med att göra absolut ingenting.
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0