Måndag morgon

Vad skönt att få sova en timme extra, man blir piggare på ng sätt. Idag är det mkt att göra på jobb så ingen rast och ro där.
Skall snart ta rast och gå och handla lunch. Vi var ju hos svärföräldrarna igår så ng rester har vi ju inte.
Har inte så mkt pengar kvar att röra mig med denna månaden, men kolla i affärer kan man ju alltid.
Sen fyller mamma år så där går lite pengar där, sen avskedspresent till min älskade bror som åker på en 2 månaders resa runt i Afrika den 6/11.  Sen en massa andra saker som skall fixas, och tandläkaren, gillar inte tandläkaren, det brukar bli så dyrt isch, tur att det bara är 1gng om året
Sen har jag kommit på en supergrej som jag skall köpa till min kära vän idag, tror att hon kommer uppskatta den, får se på onsdag =).
Skulle träna idag men fick ställa in, har så mkt annat jag måste fixa idag så jag tar ett pass på torsdag istället.
Sen glömde jag pappret till viktväktarna så jag måste hem och hämta det innan jag sticker dit igen. Blir nog att jag cyklar tror jag faktiskt. Skönt att göra det ibland. Sen skall jag fixa det vi skall ha på lördag med bästa vännerna, får se hur mkt pynt jag skall köpa, har ju redan en del hemma.

Idag slutar jag tidigt redan kvart i 3 går jag hem, så skönt, skall hem och påbörja städning innan jag sticker till viktväktarna, får se hur mkt jag gått ner. Håll tummarna för mig

Hur ser er dag ut idag?

På fredag blir det avskeds middag för brosan och hans sambo så det blir till att åka upp till Helsingborg efter jobb på fredag, skall inte sova över då vi skall ha gäster sen ju. Kan ju bli lite tight.
Men det vi ska ha ska jag förberede på fredag redan så att det e gjort. Vet inte riktigt vad det skall bli för snacks, men det blir nog popcorn och chips, hur låter det gumman? Och min kära vän var ju sugen på kladdkaka så det blir det till efterätt.
Mums,


Kommentarer
Postat av: Mindy

Fasen vad jag blir nyfiken vad du ska köpa till mig...:) Ska bli skoj att träffa dig på onsdag...Känner mig skum i kroppen...trött o konstig i kroppen..näsna börja små töa..hoppas att det inte bryter ut för jag vill ha den där fikan med dig på onsdag..Ska bli skoj med middagen på lördag...Ska bara slappa dagen lång...kram krma

2008-10-27 @ 11:12:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Får se hur jag mår senare under dagen...tror att jag kommer åka & jobba denna dag..men det återstår att se..Hoppas att det inte bryter ut så man kan slippa det...Om du inte hör något så träffas vi på onsdag.kram kram

2008-10-27 @ 11:27:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Gnäll människor blir man aldrig av med...Ja det ska bli riktigt skönt med en lång helg...ha en skön arbets dag..ska bli skoj att träffas i morgon.,...Stor kram på dig från mig..

2008-10-28 @ 11:08:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Vad tiden går när man sitter här o bloggar o surfar...ha en skön arbetsdag.kram kram

2008-10-28 @ 11:32:57
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0