Måndag igen

Så var det måndag igen. Efter 2 dagars ledighet börjar allvaret igen. Men jag e ledig imorgon iallfall, skall bli skönt. Nu är första betongskivan på plats i köket, det blev super bra =). I morgon skall vi åka och handla färg till skåpen och måla om  det luckorna sitter på, de är kritvita nu så det blev inte så snyggt med betong på det.

Helgen har varit lika trevlig som vanligt. I fredags såg sambon och jag på WALL-e, den var inte så bra som alla säger tyckte jag, lite lång tråkig faktiskt. Men men. I lördags kom mina vänner och arbetskamrater och vi lagade mat och kollade på film, det var lika trevligt som vanligt. Det blev quorn filée med potatis klyftor och sallad,. Till efterätt den sedvanliga fruktsalladen, mums =) Sen en massa gott, ena kompisen hade köpt alg och tång chips, och även fast jag var lite skeptisk först testade jag, det var super gott =). filmen för kvällen blev den senaste hulken med Edvard Northon, den var väldigt bra faktiskt. Mkt bättre än den med Eric Bana.
På söndagen var det den sedvanliga söndagsmiddagen hos svärföräldrarana, det var lika gott som vanligt =)

Hur har er helg varit?

Efter jobbet idag skall jag äntligen träna igen =), det blir vattenjympa idag, jättekul är det. Har inte kunnat träna på ng veckor nu för nerven har varit och spökat hela tiden. Imorgon blir det cirklegym.
Var tränar ni? och vad brukar ni träna?

Kommentarer
Postat av: Till lvoisa

Äppelmarknad låter kul =). Förstår att det känns konstigt att din mammas kompis är lika gammal som dig. Hoppas att du hade kul iallafall. Kom på en jättebra idée för tjejmiddagen, vad säger du om att gå på malmöhus slott, museé? eller det gillar du inte?

2008-10-06 @ 08:06:58
Postat av: Anonym

God kväll gumman..Ligger hemma o har sån nylder i näsan..men har tur för min kära är också hemma o är dålig...Så det är rätt skönt att mysa tillsammans...Ska bli skoj att träffas på fredag om jag blir bättre..men jag hör av mig på torsdag hur det blir..HA en skön kävll.krammar..

2008-10-06 @ 18:26:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Är det ett slott? låter ju hur bra som helst! :)

2008-10-07 @ 10:03:21
Postat av: Anonym

Så skönt att man börjar bli bättre..ska försöka jobba i morgon...Ses på fredag.krammmar

2008-10-07 @ 15:48:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: till lovisa

Ja slott, fast det ser mer ut som en borg. och så -är det museéum inuti =)

2008-10-08 @ 08:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0