Härlig Lördag.

Riktigt härlig lördag och solen skiner in genom fönstret. Skall om en liten stund iväg till viktväktarna, håll tummarna för mig. Sen har vi tvätt dag i 4 timmar idag. Vad ska ni hitta på för ng trevligt idag?
Igår efter jobb skyndade jag mig hemåt, snabbt inom mobilia för att fixa lite saker till kvällen.
Min bror och hans sambo var här och vi åt hemmagjorda cevapcici med ajvar och rålök. mums.
Sen efter det blev det chokladpudding med grädde även det blev lyckat. Sen blev det en skål chips till snackas och cola och dricka.
Film denna kväll blev Point Break med Keanu Reevs och Patric Swayse, andra gng jag ser den, väldigt bra är den.
Hade en väldigt trevlig kväll. Kul att träffa dem innan de åker till Afrika och brosan skall senare vidare till Paris där han skall jobba på bank i 6 månader, är så himla glad och stolt över honom för det =)

Idag var meny planering över middag för nästa vecka. Vi skall iväg och veckohandla imorogon. Annars blir det en slappedag idag, skönt. Vad skall ni hitta på?
Ha en fortsatt trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman..Så skönt att det blev en lyckad kväll i går med maten o sällskapet..Men snälla snäckan...vart är solen denna dag?Jag har inte sätt den..är ajg blind eller..jhahahah...Ha en skön lördag.kram kram

2008-10-18 @ 15:24:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahhaha...då var jag inte uppe....Ha en skön & mysig lördag kväll.kram kram

2008-10-18 @ 17:30:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

Men Lund är ju en perfekt pluggstad och otrolig mysig också :)

Jobba på sjukhus kan du ju alltid göra om du söker jobb. Jag brukade jobba på ICA eftersom det var bra pengar för nästan inget ansvar än att sitta i kassan... Men som sagt så har du ju alltid helgen på dig att jobba - det ordnar sig alltid.

Utbildningen är på 3 år och poängen ligger på 180 tror jag nu - eller är det 160???

När jag läste låg de på 120 men i och med Bologna processen så har de lagt till en del.



Har du haft en bra helg då?

2008-10-19 @ 10:56:17
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0