God förmiddag

Hur är det med alla er denna måndag.? Sitter på jobb och har precis kommit från lunchen. Det blev en god baguette med tonfisk. mums.
Har planerat min födelsedag och bokat in en dag men sen visde det sig att nästan ingen kunde den dagen. Suck så jag fick ändra det igen. Hoppas det blir bra nu iallafall.
På jobb har det börjat ringa igen så den lungna veckorna vi har haft är tyvärr över nu, tillbaka till allvaret.
En av mammas gammla flygvärdinnen vänner och en av hennes närmsta vänner har stopp i Malmö och vi har bjudit hem henne på middag. Men tyvärr hade hon inte möjlighet att komma. Ville ju gärna disskutera just hennes jobb med henne då jag har funderat på om jag skulle bli flygvärdinna. Men vi ska prata om det på onsdag istället.
Hade tänkt gå via en yrkesvägledare på väg hem och kolla med dem vad de säger om just det yrket med.
Vad skall ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har sovit sedan 1120 till 1400.så skönt det var med lita extra sömn,,måste sova när jag känner mig trött..klart inte när jag jobbar...Lasagnen håller på att gratineras så det ska bli riktigt gott med mat snart..Ska snart göra mig klar för att åka till jobbet men en timme o 30 minuter kvar..skönt...Längtar tills i kväll att sova..är så trött hela tiden..ska till tanläkaren i morgon..mindre skoj..men träffar min familj några timmar med...Nä vi ska inte kläutoss till Halloweenn,,,kan sträka mig till att vi göra det när vi har familjern så är det anan sak..Ha en fortsätt bra dag.krammmar

2008-10-13 @ 14:32:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag jobbar på förskolan idag, var där igår med, gött mos!

klart du ska bli flygvärdinna, passar dig som foten i strumpan! :)

2008-10-14 @ 05:34:03
Postat av: till Lovisa

Kul att du får jobba lite =)Ska gå på ng yrkesvägledning och sen prata med mammas flygvärdinne kompis imorgon, så vi ska se hur det blir.

2008-10-14 @ 08:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0