God eftermiddag

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Har haft mkt på jobb och varit trött när jag kommit hem så jag har inte orkat.
Det har inte hänt så mkt under dessa dagarna. Igår var jag ledig och var en vända hos doktorn också. Sen röjde jag hemma och var och handlade mat. Skulle ha träffat min vän i tisdags men båda var så trötta att vi inte orkade. Så det får bli en annan dag. Brukar alltid bli så trevligt.
Idag har vi inte lika mkt att göra på jobb skönt.  Dumma jag lyckades dessutom springa ifrån maten hemma så jag får ta 10 min av min rast för att gå och handla., nyttigt skall det ju också vara så det får väl bli den sedvanliga salladen på BK .
Ska bli underbart med ng dagars ledighet nu. Vad skall ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag ska på ngn slags äppelmarknad på fredriksdal med mamma och hennes kompisar. en av hennes tjejkompisar är 25 år, hmm.. känns alltid lite ehh.. konstigt att umgås med dem.

2008-10-04 @ 09:49:08
Postat av: Anonym

HA det så trevlig i kväll med vännerna..Ska bli skoj att träffa dig på fredag..men vi kan prata om kvällen med en film kväll med mys o gottor :) HA en skön kväll..krammar

2008-10-04 @ 19:34:25
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0