Fredag

Hade kommit iväg til jobbet och jobbat ng timmar då pappa ringde. En av våra nära släktingar hade dött igår. kom som en chok. Dom misstänkte att han hade prostata, och sedan hade det spridit sig till njurar och lever och han hade fått en inre blödning. Vila i frid per. Jag gick hem från jobb, försökte lugna ner mig men det gck inte. Som tur var var sambon hemma och kunde trösta mig, har känts tjockt  bröstet och tog ng timmar innan det försvann. När ng dör, får jag lite svårt att andas, för jag blir så ledsen, måste andas sakta och djup.
Snackade med min under bara vän på msn som sa att hon kommit över om älsklingen inte varit hemma. Tack gumman det värmde, skönt att veta att man har en så underbar bästa vän. =)
Borde snart fixa inför imorgon då jag mår bättre nu.
Vad skall ni göra denna fredag?
Skall senare för middag med föräldrarna och imoron kommer våra underbara vänner.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman..Hoppas att du mår bättre nu...Var så trött innan så jag har sovit 3 timmar denna dag..så skönt det var..nu ska jag åka till mobilia för jag måste komma ut för att vakna till..Sen ska det bakas..Ha en skön eftermiddag.kram kram

2008-10-31 @ 14:16:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan..Tror att du missförstod mig..JAg var så trött i går så jag passade på att sova 3 timmar på dagen..det var rikitgt skönt kan jag säga..som en ny männiksa :) Ses i kväll.kram kram

2008-11-01 @ 08:41:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej gumman..Ska bli skoj att träffa er i kväll..Så ni stannade över natten hos pärons..Alltid trevligt att komma bort o bli uppassad..blev brosan med tjej glada för böckerna? Du googlar alla bilderna..bara att söka efter vad du vill ha efter...kram kram

2008-11-01 @ 11:39:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0