Fredag

Skönt det skall bli med helg.
Var nere på min rast och handlade jackan. Den var kvar som tur var, sista storleken.
Sen lyckades jag klanta till det rejält idag. ville ju sluta tidigare så jag kollade schemat och såg en tjej sluta 1 h innan mig, så jag frågade henne om hon ville byta för jag vill sluta tidigare. Hon frågade om jag verkligen ville jobba längre och då mitt pass var ng timmar längre än hennes tolkade jag det som det var det hon menade. Fast hon menade ju att hon slutade 30 efter mig. Viken soppa det blev, så jag jobbade lite längre.
Vädret idag har bara varit så himla tråkigt. Regn, rusk och grått. Mkt tråkigt. Pratade med ng man på jobb och han hade snö, lyloss. Älskar snö, men som vanligt lär väl inte vi få ng här tyvärr.

Igår var älsklingens bror här och de la upp den andra plattan. Blev skitbra. Imorgon skall vi åka och köpa kakel, vi har redan börjat riva det gammla. Så mamma och pappa kommer på torsdag och lördag morgon för att sätta upp det..
Vi får se vad våra bästa vänner säger när de kommer på lördag. Vi skall ha en liten hallowen fest då. Skall bli kul, vet dock inte vad vi ska äta, ng som har ett förslag.

En gammal kompis till mig messade mig under dagen och vi skall gå på chokladmässan  i Malmö på slagthuset på lördag, kul.
Såg även att Jesper Aspegren skulle vara där, lite kul. Han är pappas gammla klasskamrat  =) Älskar choklad, vi kommer säkert att rulla därifrån.
Vad skall ni hitta på i helgen?
Nu skall jag fortsätta att kolla på die another day- alla vårans James Bond.
Vem tycker ni är den riktiga bond? För mig e det helt klart Sean Connery. Min favvo skådespelare, och jag tycker fortfarande att han e snygg, trotts att han e gammal, han har glimmten i ögat,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0