Dyster och grå tisdag

Vart tog den härliga solen vi hade igår vägen. Nu är det en vanlig grå trist höstdag. ge mig lite sol.
Är så glad för facebook, har hittat en massa kompisar som jag tappat kontakten med där. Idag ytterligare en =)
Har ni facebook?
Var en vända på viktväktarna igår med, 1,2 kg ner på 2 veckor, är så glad. Hade ju gått upp 3 hg förra gng.
En kjol som jag kunnat använda tidigare kom jag i nu =)

Började jobba tidigt imorse 07.15 redan,  lite lättare att komma upp i morse dock. Har ett sege pass igen till klockan 4, tack för de tiderna

Idag skall jag bara städa när jag kommer hem, lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Men vi har varit så trötta att vi inte orkat att lyfta ett finger.
Ska bli skönt att ha sambon för sig slälv en hel kväll. Även om vi inte kan mysa då vi får sitta på olika ställen. Soffan är för mjuk för mig, då ryggen bråkat och vägrar lägga av. Så fort den börjat bli bra gör jag ng så den blir dålig igen. Ska gå till en kiroprakter och se om han har möjlighet att hjälpa mig kanske.

Då jag var upp 05.20 igår var jag helt slut, men jag var inte hemma förrän vid 8 efter vi veckohandlat. När vi kom hem insåg vi att vi verkligen inte orkade att laga mat. Så vi stack ner till kvartersbutiken och hnadlade färdigmet. Viktväktarna så klart=)  Deras mat är verkligen god, vad tycker ni?
De har nu även kommit med soppburkar, som jag inte hittat i affären än. Super smart att ha hemma eller med till jobb då man inte orkar eller har tid att laga mat. Ska hålla utkik i hyllorna efter dem.
Kanske har de inte kommit än?

Dagens lunch blir också fördigrätt, kyckling verona med champione sås mums.

Blir nog ng lätt middag ikväll sen. Beroende på om vi orkar laga mat eller inte =)


 

Kommentarer
Postat av: mandy

tack så mycket för dina fina ord <3

Den lilla rackaren är en pitbull hehe världens snällaste och goaste hund.



Hur har din dag varit



Kram kram

2008-10-21 @ 12:40:51
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0