Söndag

Gårdagen blev en trevlig kväll med sambons familj.
Fick pengar till möbler, presentkort på Åhlens, Icas husmanskost kokbok, en väska från indien, en ponscho från nepal, och en flaska rött vin.
Bilder så snart som kamerna e laddad.
Idag skall vi röja och sortera här hemma har så mkt vi behöver göra av med, blir trött bara av att tänka på det.

Ikväll slipper vi som vanligt att laga mat då vi skall på söndagsmiddag till svärföräldrarna.
Nu skall vi snart mysa framför en bra film.
Jag skall även få tummarna ur och boka in nya träningstider på friskis

Ha en skön söndag

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag snäckan..De blev glada för presenterna...Det var en trevlig kväll...När bebisen är ute så är det gym som gäller för min del sen springa med vagnen o hålla i gång..ska inte ha kvar mina gravid vikt efter..allt ska bort..ska försöka bli lika smal som jag var innan om inte smalare :) ska kämpa som bara den...Ha en skön söndag snäckan..

Ang fredagen som vi ska umgås på..kan vi inte baka sånt skoj i sätllet o äta en god middag sedan eller så tar vi en på stan innan på dagen så köper vi hem massa snaks o äter o ser på tv o har det mysigt..vad sägs? kram kram

2008-11-23 @ 12:32:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det är den 5/12 som vi pratar om...jag slutar 1430 så vi kna mötas upp i stan så kan vi ta en runda först sen äta något gott sen åker vi hem o bakar o har det mysigt...HA en skön söndag.kram kram

2008-11-23 @ 13:52:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sofie

Om du anmäler dig till Buzzador så får du erbjudande om att delta i kampanjer då du testar olika saker.. Jag har tex fått hem Proviva drycker.. Du behöver inte tacka ja om du inte vill delta i just den kampanjen.. Men tackar du ja så ska du göra lite reklam och bjuda folk på det du har fått hem, och sedan skriva en rapport till Buzzador.. Väldigt enkelt, och kul :)

2008-11-23 @ 21:17:24
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0