SEEEgt

Sitter här och har rast och allt e såå segt här, datorerna alltså. Det bara hänger sig och man får starta om och allt, inte kul.
Skönt är iallfall att det inte är så mkt att göra.
Idag blir det veckohandling för sambon pallade inte igår. Och jag känner mig lat och hoppar över träningen, fy på mig.
Måste hem och städa på kontoret och i sovrummet där jag inte städade i lördags, vi orkade inte, och våttorka våra golv.
Har bytt bort mitt pass på fredag så då ska jag ha lite ledigt skönt skönt. Skall bara jobba 45 min efter rasten sen slutar jag för idag, jätteskönt med lite tidiga tider ibland.
Vad skall ni hitta på denna måndag.?
Efter jobb skall jag lägga mig och vila lite, var ju uppe kvart i 6 och gick och la mig först kvart i 12, zzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman....Kan höras av ang fika dag :) Ska snart fixa till hemma bakad pizza...musm så gott..Ha en skön kväll.kram kram

2008-11-03 @ 16:46:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0