Onsdag

En lung morgon på jobb, hoppas det fortsätter så. Slutar redan vid kvart över 2, sen skall jag hem och sova lite och röja.
Igår hade Jag en trevlig kväll med en av min vänner. Vi lagade tacos och snackade skit. Alltid lika roligt att träffa dig. Vi får se till att det blir lite oftare =)
Hon tyckte även att jag skulle börja skriva lite mer intressanta saker i min blogg. Som politik och så, men det intresserar inte mig för 5 öre tyvärr. Men det skall bli lite recensioner av filmer och böcker.  Kanske får jag mer läsare då =).
So here we go ; )
Camilla Läckberg skriver deckar romaner som utspelar sig där hon bor i Fjällbacka. Lite OT men vi var där en helg i sommras och jag är kär i staden, helt underbar är den.

bilderna är googlade

Hennes böcker är otroligt svåra att lägga ifrån sig och man är fast från första sidan. De är otroligt spännande.
Och nej Em det är inte tantsnusk i de här ;)
Kan iallfall varmt rekomendera hennes böcker.

Jag har även bestämt mig för att börja scrapbooka och göra egna kort. Kommer lägga upp mina alster här så fort de är färdiga =) Är så svårt att vänta tills nästa månad när jag har råd att köpa tillbehör. Sen skall man ju köpa alla julklappar med. Vet redan vad jag skall köpa till alla. Har ni börjat fundera på sådant?

Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Nästa vecka ser lita tajt ut samma med nästa...Mycket som redan är inbokat..sen jobbar man vissa dagar...Men vi kan höras av....Är trött ständigt..men så är det när man är gravid..så kul att du har kommit på vad du ska köpa till mig i klapp...Håller på att tvätta...HA en skön dag.kram kram

2008-11-05 @ 09:22:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

På fredag ska jag o min kära fira vår 5 års jubleum som ett par...så då ska vi äta god middag o mysa till det...Har äntligen 5 år på lördagen men då är vi bortbjudna till hans pappa o deras kusiner..en kusin träff...nä det är inget som är negativt att vara trött när man är gravid..då är det bara att sova eller vila sig litta..Hörs av.kram kram

2008-11-05 @ 09:58:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Ska göra en egen hemma gjort potatis gratäng & köpa hem en god köttbitt...till efterätt blir det daijm tårta med marängbottnar...mums så gott...Vi hörs av..kram kram

2008-11-05 @ 10:15:59
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0