Måndag

Jaha då var det måndag igen. Är det bara jag som verkligen hatar måndagar, från långa sovmornar och sena kvällar till tidiga mornar och kvällar. Bara att bita ihop. Jobbar ju bara idag och torsdag och resten ledigt, härligt.
Vad tycker ni om måndagar? Är ni lika mkt anti som jag?

Söndagen flöt på rätt bra, vi skulle till ikea men de var kö ut till korsningen så vi gav upp. Sen var det mobilia och sncaks handling till kvällens fördrink med mamma och pappa. Hade råkat glömma lägga tillbaka hans kort så vi fick åka hem igen, inte så populärt.
Hade trevligt med föräldrarna, och sen var det utgång och vi lyckades hitta en restaurang efter en vända nere på lilla torg.
Det blev restaurang möllan uppe vid möllan och där åt vi grillspett, mums. Det var mammas födelsedag, så pappa bjöd alla. =) Vilket verkligen uppskattades, tack pappa =)
Sen var det tidig hemgång då föräldrarna skulle fixa med en massa saker hemma. Så sen spenderade vi kvällen framför tvn.

Hela min vecka är redan utplanerad och en massa som jag ser framemot sker.
Idag e det ikea som gäller, sen ska vi handla inför mina 3 födelsefester.
Jag fyller år på ondsdag så då kommer mamma, fick inte riktigt ihop det med alla som vi brukar.
 Sen på fredag kommer ng av våra närmsta vänner på en lugn hemma kväll med mat och prat.
På lördag sedan kommer älsklingens  familj.
Och söndagen blir det väl som vanligt söndagsmiddag med älsklingens familj.

Det har blivit en del filmer denna helgen både bra och dåliga.

bilden är googlad.
Denna film var ng av det dåligaste jag har sett på länge. Skit tråkig var den.
Denna film här neden däremot var super bra, Heath Ledger, (RIP) Gjorde en super bra joker roll. Kan verkligen rekomendera denna filmen
bilden är googlad
Så hemskt att han dog så tidigt, tror att han hade gått långt.

Ha en trevlig måndag
Hur ser er vecka ut?

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

Nästa gång får du ta dig dit :D

hatar att stiga upp på morgonen de e de väsrta jag vet :/

2008-11-17 @ 13:10:57
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0