Godmorgon

Började klockan kvart i 8 idag, inte så farligt.
Ng i huset satte på tv  högre än vanligt idag, tur att man inte hade sovmorgon.

Dagen på jobb igår gick snabbt, inte så farligt mkt att göra.
Sen var det viktväktarna och lite annna shopping som gällde. Hade gått ner 1kg yaaayyy =)
Handlade en massa scrappbooking saker på panduro också , så nu skall jag igång med det, skall inom idag med och köpa lite ex papper.

Igår hann sambon och jag laga middag när jag kom hem, och sedan somnade vi i soffan vid 8.
Vaknade igen vid 9 och gick och la oss.
Vi som brukar vara uppe till 10-11.
Enda dagen i veckan då de serierna jag brukar se går och så somnar jag.
Mina filmer från homenter kom igår så jag skall hem och kolla på ng av dem senare =)

Hoppas ni får en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0