God kväll måndag

Här har det snöat lite till idag, och glashalt är det med, höll på att halka flera gng på vg till affären.
skulle gå på promenad, men som det blåste när jag var ute struntade jag i det. Får gå imorgon istället.
idag har jag bakat lite kanelbullarna, min kompis skulle komma, men det blev aldrig av för hon hade inte vinterdäck. Vi får boka in en annan dag istället.

Vet inte riktigt vad det e med mig idag, jag har bara varit hungrig hela dagen, även fast jag har ätit blir jag hungrig 1 h efter, äter samma storlek på portioner som vanligt så jag förstår verkligen inte detta?

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan. Nu ligger jag i soffan, kollar Miami Ink, gillar verkligen den serien och dricker en kopp med gott Chai te, mums.

Sambon skall iväg på hokeybokey som vanligt så jag kommer spendera ng timmar ensam här, gillar inte att vara ensam alls på kvällen, som tur var är det bara 3 h.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: teddy

Hej hej tjejen. Vad skoj att läsa att veckan börjat på bra att du har det okey.

Kanske är du hungrig för att mensen som är på väg??? Då brukar jag bli ganska hungrig på allt, spceillt choklad och diverse onyttigheter :) hahaha, typiskt oss flickor!!!

Hur som.Jag önskar dig en trevlig kväll framför tv:n tjejen. Kramis från mig i gbg

2008-11-24 @ 20:24:05
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Louise du àr vàl inte gravid att du àr sà hungrig? ;-)

2008-11-25 @ 00:49:47
Postat av: Anonym

hur ser din dag ut IDAG? :)

2008-11-25 @ 07:05:04
URL: http://jslnw.blogg.se/
Postat av: julia

jag har bara skolan och innebandyträning.. sen så kanske jag hinner att plugga lite, får se :)

2008-11-25 @ 07:41:25
URL: http://jslnw.blogg.se/
Postat av: till Alessandra

Tyvärr är det nog bara den kommande mensen nästa vecka som spökar, men man kan ju alltid hoppas ;)

2008-11-25 @ 07:41:38
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0